Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не перебував в експлуатації і не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, забруднень та інших пошкоджень, які створюють нетоварний вигляд. Гарантійні умови з обміну та повернення товару:
- наявність касового або товарного чека;
- товар не використовувався, відсутні вм'ятини, подряпини, тріщини, сліди удару, вигини і т.п.;
- товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
- упаковка не має пошкоджень;
- збережені ярлики і маркування виробника.
Якщо товар не працює або має істотні недоліки (заводський брак), повернення відбувається тільки за наявності висновку уповноваженого працівника сервісного центру PROOVE про те, що умови експлуатації не порушені. У гарантійному талоні вказуються:
- модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Щоб отримати безкоштовне гарантійне обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну дії гарантії.
- Гарантійний термін товару становить 1 рік і не поширюється на акумулятор і витратні частини.
- Шини і камери є витратними частинами, тому гарантійний термін на ці деталі становить 1 місяць.
- Гарантійний термін на акумулятор складає 6 місяців.
- наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті навмисних або необережних дій покупця або інших осіб;
- порушення правил експлуатації;
- несанкціонований ремонт або зміна внутрішніх компонентів, конструкції, схеми товару;
- серійний номер товару змінений, відсутній або не може бути ідентифікований;
- випадкові пошкодження (дефекти з вини покупця або інших осіб);
- пошкодження, які виникли внаслідок неправильного використання (не дотримувались температурного режиму, зберігали у вологому або запиленому місці, піддали механічним пошкодженням або потраплянню всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або порушенням правил експлуатації;
- невідповідність інформації на гарантійних документах;
- використання сторонніх витратних матеріалів;
- пошкодження внаслідок стихійного лиха;
- несправність, що настала в результаті тривалої експлуатації під дощем або по калюжах.
Гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися, якщо ви втратите гарантійний талон або його термін закінчиться до моменту звернення в гарантійну службу.