0
найменувань
0
одиниць
$0.00
сума
Diller Diller
Гарантійні зобов'язання

Турбуємося про якість товарів. Надаємо гарантію на дефекти матеріалів та виробничий брак.

Електросамокати
Обмін і повернення товару протягом 14 днів після покупки

Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Зверніть увагу, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не перебував в експлуатації і не має слідів використання, а саме: подряпин, потертостей, забруднень та інших пошкоджень, які створюють нетоварний вигляд. Гарантійні умови з обміну та повернення товару:

  • наявність касового або товарного чека;
  • товар не використовувався, відсутні вм'ятини, подряпини, тріщини, сліди удару, вигини і т.п.;
  • товар має повну комплектацію (вказана в інструкції з експлуатації);
  • упаковка не має пошкоджень;
  • збережені ярлики і маркування виробника.

Якщо товар не працює або має істотні недоліки (заводський брак), повернення відбувається тільки за наявності висновку уповноваженого працівника сервісного центру PROOVE про те, що умови експлуатації не порушені. У гарантійному талоні вказуються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Щоб отримати безкоштовне гарантійне обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну дії гарантії.

Гарантійний термін
  • Гарантійний термін товару становить 1 рік і не поширюється на акумулятор і витратні частини.
  • Шини і камери є витратними частинами, тому гарантійний термін на ці деталі становить 1 місяць.
  • Гарантійний термін на акумулятор складає 6 місяців.
Причини відмови в безкоштовному гарантійному обслуговуванні:
  • наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли в результаті навмисних або необережних дій покупця або інших осіб;
  • порушення правил експлуатації;
  • несанкціонований ремонт або зміна внутрішніх компонентів, конструкції, схеми товару;
  • серійний номер товару змінений, відсутній або не може бути ідентифікований;
  • випадкові пошкодження (дефекти з вини покупця або інших осіб);
  • пошкодження, які виникли внаслідок неправильного використання (не дотримувались температурного режиму, зберігали у вологому або запиленому місці, піддали механічним пошкодженням або потраплянню всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або порушенням правил експлуатації;
  • невідповідність інформації на гарантійних документах;
  • використання сторонніх витратних матеріалів;
  • пошкодження внаслідок стихійного лиха;
  • несправність, що настала в результаті тривалої експлуатації під дощем або по калюжах.

Гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися, якщо ви втратите гарантійний талон або його термін закінчиться до моменту звернення в гарантійну службу.

Аксесуари для самокатів
Гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися, якщо ви втратите гарантійний талон або його термін закінчиться до моменту звернення в гарантійну службу.
Термін
3 місяці на заводський брак від дати накладної, 14 днів на естетичні дефекти.
Умови
Обмін 100% на заводський брак і естетичні дефекти. Заводським браком є неможливість використовувати аксесуар за прямим призначенням: не качає насос, не застібається змійка тощо.
Стекла та плівки
Гарантійні зобов'язання не діють, якщо гарантійний термін закінчиться на момент звернення до гарантійної служби.
Гарантійні умови для захисних стекол: Achilles, WAVE Dust-Proof, WAVE Privacy.
Термін
12 місяців від дати накладної на заводський брак*, 14 днів на пошкодження, що виникли внаслідок транспортування до клієнта.
Умови
  • Клієнт може повернути до 100% захисних стекол, за наявності паковання та пластикової підкладки.
  • Биті стекла, які були пошкоджені внаслідок експлуатації, приймаються — 10% у рамках однієї позиції за наявності паковання та пластикової підкладки, за накопичувальною системою.
  • Биті стекла, що були пошкоджені внаслідок транспортування до клієнта, приймаються у термін до 14 днів від дати реалізації, за відсутності слідів наклеювання, а також за наявності паковання та пластикової підкладки.
Гарантійні умови для захисних стекол: Blade Pro, Pixel, WAVE Edge to Edge, 4D 360, Full Screen HQ, Full Glue HQ, захисні стекла 0.26mm, захисна плівка для MacBook.
Термін
12 місяців від дати накладної на заводський брак*, 14 днів на пошкодження, що виникли внаслідок транспортування до клієнта.
Умови
  • Клієнт може повернути до 100% захисних стекол, за наявності паковання (тех. паку з оригінальним стікером) та пластикової підкладки.
  • Биті стекла, що були пошкоджені внаслідок транспортування до клієнта, приймаються у термін до 14 днів від дати реалізації, за відсутності слідів наклеювання, а також за наявності паковання (тех. паку з оригінальним стікером) та пластикової підкладки.
*Мається на увазі будь-яка невідповідність товару заявленим характеристикам, якості клейової основи, олеофобного покриття, невідповідність вирізів під датчики, динамік, камеру тощо, заводський брак, що пов'язаний з присутністю сторонніх предметів між склом та підкладкою, брак, що пов'язаний з естетичними характеристиками скла тощо.
Чохли
Гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися, якщо ви втратите гарантійний талон або його термін закінчиться до моменту звернення в гарантійну службу.
Термін
3 місяці на заводський брак від дати накладної, 14 днів на естетичні дефекти.
Умови
Обмін 100% на заводський брак і естетичні дефекти. Заводський брак: не збігаються вирізи або розмір, не натискаються кнопки. Естетичні дефекти: подряпини, механічні дефекти чохла.
Тех. аксесуари й Аудіо
Гарантійні зобов'язання не застосовуються, якщо ви втратите гарантійний талон або термін його дії закінчиться до моменту звернення в гарантійний сервіс.
Термін
6 місяців от дати накладної постачальника
Умови
  1. Технічні аксесуари (АЗП, МЗП, powerbank, кабелi USB, Smart watch, портативна акустика, флеш-накопичувачi та iншi ): приймається товар із заводським браком, який не був у вживанні у кінцевого споживача.

  2. Бездротові навушники A+ With Sensor New (артикул 27242): на цю позицію поширюється гарантія для кінцевого споживача, у розмірі 5% від кількості придбаних навушників.

    Дані умови актуальні для накладних вiд 1.12.2020 включно.

    До повернення приймаються тiльки навушники з наявністю повної комплектації:

    • • навушники;
    • • упаковка зі стікером;
    • • комплектний кабель.

    Гарантія не поширюється на навушники з механічними пошкодженнями.

Наручні годинники NORTH EDGE (в асортименті)
Гарантійні зобов'язання не застосовуються, якщо ви втратите гарантійний талон або термін його дії закінчиться до моменту звернення в гарантійний сервіс.
Термін
30-денна гарантія на заводський брак для кінцевого споживача, яка діє 6 місяців від дати накладної постачальника
Умови

До повернення приймається товар із заводським браком при дотриманні наступних умов:

  1. 1) На продукті відсутні сліди механічних пошкоджень і модифікації конструкції.
  2. 2) Збережено повну комплектацію:
    • • наручний годинник;
    • • упаковка зі стікером;
    • • інструкції;
    • • захисні пакувальні аксесуари;
    • • батарейка або зарядний кабель (залежно від моделі).

Технічні аксесуари бренду Baseus (в асортименті)
Гарантійні зобов'язання не застосовуються, якщо ви втратите гарантійний талон або термін його дії закінчиться до моменту звернення в гарантійний сервіс.
Термін
12 місяців гарантії на заводський брак
Умови

До повернення приймається товар із заводським браком, який не був у споживанні в кінцевого споживача, при дотриманні наступних умов:

  1. 1) Відсутні сліди використання;
  2. 2) Збережено маркування постачальника на упаковці (стікер);
  3. 3) Збережено повну комплектацію.

Аудіоаксесуари бренду Proove
Гарантійні зобов'язання не застосовуються, якщо ви втратите гарантійний талон або термін його дії закінчиться до моменту звернення в гарантійний сервіс.
Термін
  • передпродажна: 1 рік від дати накладної постачальника;
  • для кінцевого споживача: 1 рік від дати товарного чека.
Умови

До повернення приймається товар із заводським браком у разі дотримання наступних умов:

  1. 1) Відсутність слідів механічного діяння, діяння води, модифікації конструкції;
  2. 2) Збережено повну комплектацію, у т.ч. упаковку зі стікером, інструкції, кабелі тощо;
  3. 3) У наявності документ, що підтверджує продаж (накладна постачальника для передпродажної гарантії, товарний чек для гарантії для кінцевого споживача).

Плотери
Гарантійні зобов'язання не будуть застосовуватися, якщо ви втратите гарантійний талон або його термін закінчиться до моменту звернення в гарантійну службу.
Термін
12 місяців від дати накладної

Обов'язкова наявність:

Пристрій, коробка, гарантійний талон

Умови

Гарантія поширюється на заводський брак (несправності, що виникли в ході експлуатації відповідно до '' Інструкції користувача '').

Продавець надає плотер на заміну, поки плоттер покупця знаходиться на сервісному обслуговуванні, після проведення діагностики продавцем. Період ремонту може становити до 21-го робочого дня. У разі неремонтопридатності пристрою покупця, продавець надає обмін пристрою на новий з поміткою в гарантійному талоні.

Правила прийому повернень
Правила прийому повернень мобільних аксесуарів:
 
*Усі повернення відправляються коштом клієнта. 
Дані для відправки: 
 – 380930344901,  м. Одеса відділення №8. 
*Обов'язково  вказати  причину повернення по кожній позиції, якщо ви не вкажете причину повернення — повернення не приймаються.
* Товар, який був у використанні — не приймається.
* При виявленні товару від інших постачальників  – ВСЯ посилка повертається назад клієнту.
*Має бути:
• збережений товарний вигляд упаковки
• відсутність цінників, наліпок, сторонніх написів на упаковці товару / самому товарі
• наявність повної комплектації товару..

 

Війдіть до особистого кабінету та користуйтеся всіма перевагами сайту
На нашому сайті Ви знайдете різні системи лояльності та ціни, які стануть доступними після авторизації в каталозі та будуть відповідати Вашому обліковому запису.
Вхід